fbpx

Jak blog może pomóc Twojej firmie ?

Table of Contents

Blogi to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych, jakie możesz zastosować w swojej firmie. 

Są świetni we wprowadzaniu potencjalnych klientów do Twojego lejka sprzedażowego,I pomagają Twojej witrynie uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwarkach, takich jak Google.

Podzielmy skuteczność blogów na dwie osobne kategorie, konkretnie SEO i content marketing.

Jak blog może pomóc Twojej firmie ? SEO

SEO oznacza Search Engine Optimization.Oznacza to, że Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem znalezienia jej przez użytkowników w wyszukiwarkach. Można to zrobić różnymi metodami.

  • Słowa kluczowe i frazy kluczowe można włączyć do swojej witryny i tekstu na blogu. Zazwyczaj te słowa kluczowe składają się ze słów lub wyrażeń, których ludzie często szukają w Internecie.
  • Gdy ludzie wyszukują te słowa kluczowe, Google lub inne wyszukiwarki pokażą Twoją witrynę docelowym odbiorcom,pozycjonowanie Cię nad innymi stronami internetowymi i umożliwienie Ci bycia widocznym.
  • Blog umożliwia dodawanie nowych słów kluczowych do witryny dzięki stale aktualizowanej i unikalnej treści.
  • Dzięki temu Twoja witryna będzie świeża i dobrze widoczna w Google. Ponadto zapewnia wiele okazji do łapania potencjalnych klientów, gdy szukają tematów związanych z Twoimi słowami kluczowymi. W rezultacie Twoja witryna jest bardziej widoczna.
  • Z biegiem czasu możesz zbudować ogromną bibliotekę treści z tysiącami słów kluczowych, które przyciągają ruch z wyszukiwarek do Twojej witryny i do lejka sprzedaży.

marketingu treści

Najlepszą strategią SEO jest tworzenie atrakcyjnych treści, które Twoi odbiorcy zauważają i na które reagują. Słowa kluczowe są niezbędne, ale treść powinna być wciągająca.

Weź pod uwagę odbiorców, dla których piszesz i postaraj się odpowiedzieć na ich pytania i rozwiązać ich problemy.

Istnieją cztery główne problemy, z którymi często spotykają się osoby czytające bloga:

  1. Ludzie nie są świadomi, że mają problem:Jeśli ludzie nie są świadomi, że istnieje problem, nie będą zainteresowani rozwiązaniem. Więc nie możemy im pomóc, jeśli nie wiemy, czego chcą!
  1. Są świadomi swojego problemu.Treść powinna być skierowana do osób, które są świadome swoich problemów i chcą rozwiązań.
  1. Znają rozwiązanie.Z content marketingiem dążysz do tego powiedziećludziom, co muszą zrobić, aby rozwiązać problemy.
  1. Aktywnie szukają rozwiązania.Podaj wystarczającą ilość informacji, aby umożliwić ludziom rozwiązanie ich problemów. Pozycjonowanie oferty w celu przyspieszenia i usprawnienia procesu sprawia, że ​​stajesz się bardziej atrakcyjny dla potencjalnych klientów.

Wytyczne dotyczące skutecznych strategii publikowania:

Treść pisemna powinna mieć ponad 1200 słów i zawierać jedno główne wyrażenie kluczowe oraz kilka powiązanych słów kluczowych, również prezentowanych w całym blogu.

W przypadku dłuższych postów filarowych, celuj w ponad 3000 słów.

Posty filarowe są wszechstronne i funkcjonują jako ważniejsze treści, takie jak przewodniki i materiały instruktażowe.

Postaraj się publikować co najmniej dwa razy w miesiącu.Ponadto zobaczysz znacznie zdrowszy zwrot z inwestycji (ROI), jeśli publikujesz cztery lub więcej razy w miesiącu.

Ogólnie rzecz biorąc, blogi są skuteczną strategią budowania bazy klientów. Dobra treść może generować duży ruch.

Te pomysły, w połączeniu z silną strategią SEO, przyniosą wzrost liczby odwiedzających witrynę w mgnieniu oka.

O Mnie

Podczas gdy większość chłopaków w Polsce w połowie lat 90. interesowało się grą w piłkę na szkolnym boisku, dla mnie fascynujące były pisma komputerowe... (Kliknij po więcej)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Udostępnij:

Powiązane artykuły